jag svarar på lite frågor som ramlat in

2012-09-09 | 20:12:21
fråga: när man går på den linjen som du går på är det bara foto?
 
svar: nej absolut inte, media innebär ju inte bara foto, utan vi kommer filma och sånt annat också, så det är inte bara foto!
 
fråga: är det dyrt att bo där?
 
svar: hyran ligger på 3600 kr tror jag.
 
fråga: vad går du för linje/inriktning?
 
svar: jag går estetik, med inrikting media. då alltså estetik & media.
 
fråga: får du bidrag för att bo där du bor eller betalar dina föräldrar allt?
 
svar: nej jag får inga bidrag, och eftersom jag inte har någon inkomst så betalar mina föräldrar hyran.
 
fråga: är det en bra skola?
 
svar: jag har ju gått i 3 veckor nu, och jag tycker skolan är bra än så länge iallafall! det är ju en ganska liten skola, om man jämför med sundsta som har typ 2000 elever, eller kanske var det 4000 ? då kanske dom räknande med älvkullen också, no idea! men ja, jag tycker skolan är bra, och lärarna och så är bra! 
 
fråga: vem bor du där med?
 
svar: jag bor inte tillsammans med någon, utan jag bor själv. men det finns elevboende där man kan bo tillsammans med någon också.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback