kaleidoscope

2012-09-11 | 20:33:39
har ju inga bilder på datorn sen jag raderade alla, får ta lite mer kort här borta i sunne, men så länge får ni en bild på sandra. iallafall, måste bara säga det att jag är så jäkla sockersugen HELA tiden. haha, som förut i eftermiddag när jag kommit hem fick jag typ panik och cyklade ner till ICA och köpte lösgodis och 4 st vaniljmunkar. och NEJ jag har inte ätit upp allt, långt ifrån. haha. sen så tänkte jag bara säga att jag längtar tills på lördag då hela kvällen ska tillbringas med micheeeeeeeeeeeeelle. åh vad jag saknar henne, så jäkla jobbigt att inte gå i samma klass och inte bo i samma stad längre. men vi klarar det, det vet jag. det är jag och michelle, vi fixar allt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback