frisk tror jag nu

2013-04-11 | 22:19:02
ja jag har äntligen tillfrisknat, haha fy fan vilken helvetes vecka jag hade där, + några dagar då, jaja. får väll typ inse att jag måste tillbaka till verkligheten. haha. har vart instängd i mitt hus i typ 12 dagar. tror jag får panik snart fan. min pappa och syster har också legat och vart sjuka, men inte mamma, den jäveln slapp det. men iaf så tänkte ida och jag att vi skulle komma ut huset, liksom få luft haha. asså det var så jäkla jobbigt. att ba gå liksom. man har ju noll energi efter man vart sjuk. haha asså var helt svimfärdig typ. men det behövdes. liksom under första veckan jag var sjuk titta jag inte på film, serier eller nått sånt. jag lyssna inte ens på musik och trlalal vettefan. men dom senaste 2 dagarna har jag streckkollat the walking dead, men det tog slut, så har börjat kolla pretty little liars nu, som folk tjatat asså. men ja, det är bra. okokoko det är asbra och jag blir så stressad att sitta och skriva detta. för vill börja på säsong två på PLL just nu. så ah. men jag är tillbaka och är frisk nu iaf, tror jag . venne jaja. menar iaf att jag kommer blogga mera.. tyyyyp iallafall.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback