Lite vardag

2013-04-17 | 22:40:00

nu fick ni lite mobilbilder från idag och igår. hann tyvärr inte blogga igår då jag städa hela lägenheten. och imorgon så kanske jag hinner slänga in lite bilder, men ska köra imorgon så vet ej om det hinns med ändå tyvärr. känner verkligen att jag inte har så mycket tid till bloggen som jag skulle vilja ha. inte lika mycket tid till fotograferandet heller. skönt det ska bli med sommarlov, då man kommer kunna anpassa sig mycket till vilket väder man vill fota i, och när, solnedgång, soluppgång osv. Nu när man pluggar har man inte riktigt tid att planera sånt. vilket är synd då jag egentligen har en massa ideér jag vill göra snart. Ser fram emot helgen iallafall, då jag får träffa tjejerna igen, vilket var fett länge sen då jag var sjuk hela jäkla lovet. var mycket bra timing där, eller kanske inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback