Vill du bli fotad av mig?

2013-04-24 | 17:00:00
Är väldigt sugen på att få fota nya ansikten.
Så om du som läser detta skulle vilja bli fotad så hör gärna av dig. Eller om du kanske känner någon som vill få sitt/sina barn fotade? Kanske finns det något par där ute som skulle vilja bli fotade?
 
Vill iallafall försöka utvecklas och då måste jag utamana mig själv lite, så om det är någon som är intresserad, hör gärna av dig! 
 
[email protected] 
 
eller
 
0737105121
 
Om du/ni känner att ni inte är vana att stå framför en kamera är det hur okej som helst. Jag behöver bara ett ansikte och ett leénde. Inget att vara orolig för, så våga höra av dig om du är intrreserad!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback