Vi är kvar här

2013-02-20 | 00:45:25
inte bloggat något.. jag vet. borde ju passat på då jag och hanna dygna från söndag och var vaken till måndagen och gick i skolan. haha fy fan. vi var fan vakna i 29 h. fast ändå var jag inte så värst trött. mer övertrött då och då. speciellt när hanna nästan drog sig. hahah åh jag orkar inte. somnade hemma hos hanna halv 6 igår, i en fucking 90säng. tjoho. i bh och kläder och strumpor och bläää vad obäkvämt. men fy in i fan vad skönt och få sova. jajaja. åt fett go nudel/wok/kyckling i tortilla bröd trallala som jag och hanna fixa förut. haha nej men ärligt det var fan asgött. Jag och hanna drog på nått pass på hälsokällan nu på kvällen (ja sunne har faktiskt ett litet gym som faktiskt till och med har endel pass)hehe, nej men det var fett skönt. vi gymmade lite efter också. åh gud. det är värsta läskigt. för varje kväll när jag och hanna vart o gymmat så när jag ska gå hem till mig så går jag liksom över en bro. och det är ju lampor längs hela bron. och den sista lampan antingen tänds eller släcks VARENDA JÄKLA GÅNG JAG GÅR FÖRBI DÄR. men bara på kvällen typ, haha det är fan skitskum. haha har lovat michelle att sms:a "hemma" varje kväll när jag kommit hem. för hon tror jag typ blir våldtagen varje gång jag är utanför dörrarna här i sunne. haha lol. men nu är jag hemma i min smått lite stökiga lägenhet. jag borde ju städa, fast skönt när det är lite rörigt. asså va fan skriver jag vad jag gjort för. brukar aldrig skriva vad jag gör så mycket här på bloggen. tycker bara det ser så mycket och rörigt ut. och shit. nu blöder det från örat. eller mitt hål. töjer ju lite grannn. rååååååkade ta på den lite, opps. men hur fan kan det blöda. haha kanske för jag råka ta ut töjningen idag i skolan, vilket egentligen inte var meningen. och just nu är det ju lite sårigt. och när jag tog in den igen blev det lite mmmm gott. har iaf tänkt töja typ 20mm. haha nej ba skojja. HÖGST 10mm. kanske 5-8mm . JAG VET INTE. får väll se hure blir. iaf så tänker jag äta hannas brownies nu som hon glömde här. hehe. goda små jäklar. baka kan hon att. 
såg btw när näääk vann på kingsize galan nyss. orkar inte att han är så jäkla bra. kan han inte ba komma till PIP. skulle göra helaaaa sommarn fett fin. annars så har PIP fått till jäkligt många bra artister. JAJA godnatt ägg.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback