Måste lämna in min dator..

2013-06-09 | 11:54:29
okej så nu på onsdag måste jag lämna in min skoldator på skolan, då de ska uppdatera alla skolans datorer eller något sånt. Vilket suger då jag använder skoldatorn som min privata dator också. smart där!.. nej men så jag måste lämna in den, och den lär vara borta några veckor.. suck. men kan hämta den när den är klar iaf!
men det kommer bli dåligt med bloggning då, eftersom jag inte har photoshop eller nått! uh vad arg jag är. att dom ska ta in datorn. MEN ni lär få många bildbomber när jag får tillbaka datorn. fyfan vad mycket jag kommer att ha att redigera. Men jag kanske mobilbloggar och lite så, att ni får lite mobilbilder osv, så att det händer något på bloggen liksom!  sen kanske jag laddar upp lite gamla bilder som jag redan lagt ut osv. men hoppas ni förstår varför det blir svårt att blogga nu.. haha jag som inte ens bloggar värst mycket nu. får fan lägga ner mer tid på bloggen. och måste göra klart min hemsida också! men är lite smått kvar som måste fixas.. drygt. jaja.    förövrigt är jag jäkligt avundsjuk på linn som är i spaninen just nu, fyyyy fan vad skönt. längtar sönder tills 14 augusti!
Kommentarer
Postat av: Linafoto

Svar: Hej Sanna :) Jag rensar bilderna, gör om dem till små JPG och lägger in dem i en PDF-fil med hjälp av programmet Adobe Bridge CS5. Låser PDF:en så de inte kan högerklicka och spara bilderna samt skriva ut. Har även en liten text över bilden som syns jättelite så de inte kan print screena. Under varje bild står automatiskt bildnumret. Skickar iväg den och kunden väljer bilder :)

Svar: okej tack så mycket för ditt svar Lina! :)
Sanna Funeland

2013-06-09 @ 19:32:45
URL: http://linafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback