Horse smile

2013-03-28 | 23:08:00
fy in i helvete vad skönt med lov i en vecka nu. att faktiskt få komma hem i en hel vecka och inte bara under en helg. Fast jag har dock inte åkt hem ännu. Jag drog till Bôrtan där hanna bor. hanna går i min klass och har också lägenhet i Sunne, men hon bor i Bôrtan egentligen, dvs typ i skogen på landet, hahah. så mysigt. var finaste solnedgången så vi passade på att gå till grannens hästar och fota dom lite. där uppe fick ni dom fulroliga bilderna. haha. måste verkligen öva på att fota i motljus mer, är verkligen inte bra på det. får testa mig fram lite.
 
btw, ni som kommenterar anonymt med en fråga och liknande.. jag svarar på frågorna. men ni får gå in och kolla sjäva. för jag gör inga speciella inlägg om jag inte tycker det är en mer viktig fråga som fler skulle bry sig om. haha ja ni förstår
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback