fint toalettbesök

2013-05-01 | 23:06:00
okej igår var det valborg, och jag hade en jätterolig kväll hos Vicky. meeeeeeen det var en sak som var mindre roligt. jag skulle nämligen på toa, och så drog jag ner byxorna och PLASK. happ och så låg Sussie i fucking toaletten. Alltså min mobil. fml. den låg i backfickan liksom. ärligt hahahah bara tog upp mobilen och så typ vare någon snäll själ som la mobilen i ris. för det ska tydligen ta upp fukten blablabla. men så ah. jag är nu mobillös. eller ah, har mammas gamla Iphone 3. MEN DEN FUNKAR JU FÖR I HELVETE INTE TYP. har köpt ett sånt där startpaket ni vet, simkort, kontaktkort ja vad fan det nu heter?? och när jag ska ladda på så står det typ "fel vid utförande. Ingen nätverstjänst" . VAD MENAR MOBILFAN MED DET DÅ? någon som vet? kan ju säga att jag är anslutet till ett nätverk, och jag har testat stänga av och på mobilen osv. kan ju för fan inte skicka sms, ringa eller nått sånt. kan iaf använda väckarklockan och lyssna på musik. haha värt. ser ut som jag får köpa en ny mobil. fett ovärt. haha orkar inte. orkar inte med fittan till mobil jag anväder nu heller. får typ psykbryt i kvarten och hoppar upp och ner. stackars grannar. godnatt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback