Christmas

2012-12-18 | 23:39:55
1: ett par sköna tofflor ;PPP
2: festivalpengar
3: blusher från HM
4: matt puder från make up store
5: Dr Martens
6: mugg 
7: te
8: terminskort på hälsokällan (ett gym här i Sunne)
 
Så ja, det här är vad jag önskat mig i år. och förut snackade jag med pappa i telefon, och på ett enda samtal lyckas han nämna tre saker som redan är köpt. haha asså. funderar på att ringa honom igen och se om han råkar säga något mer. BTW MÅSTE JAG SÄGA VAD JAG GJORDE FÖRUT. jag fucking rensade avloppet. liksom där vattet rinner ner när man duschar. det luktade typ komus. asså fyfan. det var som en stor bajshög av hår och äckel som bara låg där och luktade. men nu är allt borta. så jag hoppas jag ska kunna duscha utan att hela badrummet blir en minisjö.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback