DRIVER NI MED MIG?

2012-02-20 | 23:57:17
det måste ju vara någon som driver med mig!!
jag satt och googlade mig fram hur man kan ändra designen osv på datorn, eftersom det är fan omöjligt att komma ihåg alla koder osvosv, ni som har blogg.se vet vad jag snackar om!
iallafall så kom jag till en sida, så skrollade jag ner. så blev jag skitchockad, eftersom jag såg min egna video. så jag trodde jag var inne på min blogg eller nått, blev lite snurrigt där. men nej, tydligen så var min video om ett tips jag la ut häromdagen på denna sida. skum dag. glad är jag iallafall.
Kommentarer
Postat av: Anonym

heej jag har också blogg.se och jag vet inte hur man gör om den liksom :) min blogg heter linaljungbergs.blogg.se kolla den gärna för att se vad jag menar :). rubriken skulle jag vilja ändra färg och stil på och header också då skulle jag vilja ha en stor bild över hela så som du har men vet inte hur man gör hjälp mig gärna :) du kan också skicka mail till ljungberglina_97@hotmail.com <3

2012-02-21 @ 20:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback