Fixar mer imorgon så ni kan andas nu

2012-02-21 | 00:35:38
canon EOS 550D + canon EF 50mm f/1,8

okej så jag har fixat lite i designen som ni kanske ser. dock inte klart ännu då headern är lite fail osv. MEN iallafall, det kommer bli bättre inom kort ska ni se! sen om man söker på min blogg, så kommer det upp en lång grön remsa längst ner på sidan, har ni lagt märke till den kanske? själv stör jag mig grovt på den! jag vet hur man tar bort den och sådära, men jag har den där så länge så fixar jag det där imorgon. för jag orkar då inte ha den fliken där, den stör ganska mycket. fast sure, ni kan ju trycka ner den. men nej, tar bort den imorgon. för nu tänker jag fan sova.
Kommentarer
Postat av: EMZPHOTO - fotografi och vardag

superduper fin blogg! :DDD

2012-02-21 @ 09:20:45
URL: http://emzphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback