Första nationella imorgon!

2012-02-06 | 21:30:35
även om detta inte ser så himla WOW gott ut, så smakade det gudomligt!
potatisgratäng med ost överdrag och fläskfilé. har märkt jag älskar potatisgratäng, så jäkla gott ju. haha, annars idag har jag hängt med michelle, kolla på en film och käkade lite rödspätta, fan vad matigt detta inlägg blev, men inga fel i det får jag hoppas. nej men nu ska jag kolla klart på mammor & minimodeller och sen ladda  inför FÖRSTA nationella provet imorgon, det är läsförståelse i svenska, och på torsdag har vi skrivförståelse.. jises. okej jag ska inte stressa upp mig, jag ska ta det lugnt, för då går det betydligt mycket bättre. men ida vägrar låna ut sin ipod!! ( man får inte ha mobiler med sig ).. man måste ju ha musik på prov, för klarar inte av att höra alla pennorna som skriver i 370 och alla pappersblad som vänder hit och dit. önska mig lycka till ? tack på förhand
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback