Min uppfattning av "One day"

2012-02-18 | 01:54:07
okej nu har jag precis kollat på "one day"
FYFAN FYFAN FYFAN FYFAN FYFAN
linn hade sett den häromdagen och sa den inte var så bra.. då blev jag värsta ledsen. men nu efter jag själv kollat på den och har gråtit ut hela stilla havet ur mina 2 ögon så kan jag säga att jag älskar filmen.
sitter fan och grinar än. HAHAHHA NEJ VAD PATETISK JAG KÄNNER MIG HAHAHHA.
så bra film, jag dör. så fin! jag vet inte vart jag ska ta vägen riktigt just nu. det jag älskade med filmen var att den var inte förutsägbar, inte vad jag tyckte iallafall.
nej nu måste jag rycka upp mig själv och ta bort mitt äckliga smink som sitter härochvar i ansiktet på mig.
SE FILMEN!
och var dom tvugna att ha finaste bilden oxå???? MEN GUD SÅ KÄR I ALLT JUST NU, i filmen alltså. blir ju nästan jobbigt.
Kommentarer
Postat av: jessikaaa - FOTO

hihi, ja tyckte de va en fin film!

2012-02-20 @ 17:40:31
URL: http://pphotographer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback