och DÄR var veckan, eh vart tog veckan vägen nu igen?

2012-02-23 | 21:40:54
okej ursäkta för slarvigt redigerad bild. men imorgon har jag då matteprov, så jag är lite smått stressad över det. men ändå sitter jag här vi datorn, kollat två serier på tvn, bakat hallongrottor, ätit cheesecake. spelat in en video med tips med min kamera. SOM SEDAN FÖRSVANN. kul, skitkul, verkligen.
nej men så ni får den videon en annan dag. men nu ska jag duscha, äta en macka, plugga matte och franska och sen fortsätta vara chockad att veckan FLÖG SOM EN JÄKLA KANIN!!!! alltså, ärligt talat. SÅ FORT, februari är verkligen en snabb månad fan. aja, sportlovet, så har jag många planer med masssa fula snubbar,kuuuul.
Kommentarer
Postat av: thilde branth

Skitsnygg verkligen, dör vad fin hjärtegullet är. Ärligt.

2012-02-23 @ 23:12:09
Postat av: josefines.se

fin blogg!



Var gärna med i min tävling om att vinna laptopskin:

http://josefines.se/2012/february/tavling-laptopsskin.html#comment



kram ♥



2012-02-24 @ 21:19:07
URL: http://josefines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback