Svar på en fråga

2012-02-05 | 17:51:10
fråga i bloggen:

1. Vad har du för objektiv?

2. Du har väll en Canon eos 550 D , kan du inte ha någon mini kurs hur den funkar? Har den själv...fattar inte så mkt....


svar:

1. det objektivet som jag alltid har på min kamera är, canon EF 50mm 1.8
grymt objektiv och är mycket billigt för att vara så bra!
sen har jag även det objektivet som följde med kameran (canon EOS 550D) som är ett canon EFS 18-55mm , denna funkar väll bra, men om man vill ta lite bättre bilder så rekomenderar jag canon EF 50mm 1.8!
2. japp jag har en canon EOS 550D. och visst kan jag det. men du som ställde frågan får gärna säga vad du mer exakt undrar över? men jag kan självklart ge lite tips i någon video nu till veckan!
Kommentarer
Postat av: läsare

Olika intsällningar, små tips SOM gör kortet mkt bättre, hur och när ska jag använda blixt ,hur man ska tänka med ljuset osv KRAM!

2012-02-05 @ 22:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback