Tight torsdag

2012-02-09 | 20:52:47
torsdagar har blivit ett så stort problem för mig. jag måste prioritera en massa saker.
saken är den att det är 2 program som jag MÅSTE se, jag har nästan alltid läxa på torsdagar till fredag och sen måste jag duscha + blogga + redigera bilder ++ jaaaaaa ni fattar.
jag måste börja duscha runt 7, för då börjar "once apon a time" klockan 20:00 och "revenge" 21:00.
och när klockan är 22:00 har jag ju tid för datorn så att säga.
sen ska jag ju även hinna äta och allt sånt där, och just det, nämnde jag min svåra franska läxa jag inte ens kikat på än?
men bra, då har jag en plan tills nästa torsdag iallafall. föresten, denna vecka har bokstavligen FLUGIT FÖRBI. okej jag vet att jag använde "bokstavligen" i fel sammanhang nu. men det låter bra för det.. tur sheldon inte hör mig.
Kommentarer
Postat av: michilll

beautibild?!!

dööfin

2012-02-09 @ 21:30:04
URL: http://www.michilll.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback