En dag men fader & moder

2012-02-12 | 16:41:08
idag kan man säga att jag hängt med mamma och pappa hela dagen. först slänge vi lite skräp och sen drog vi ut till ett ställe där pappa skulle bygga ett husområde osv. efter det drog vi intill stan på jakt efter en klocka som vi aldrig hittade. fast jag hittade lite fint på monki som jag köpte. hittade även en parfym jag ska köpa på make up store inom kort tid. iallafall så fortsatte jakten på klockan och då drog vi till ikea där vi strosade omkring. jag letade saker som jag vill inreda min lägenhet med. haha. älskar inredningssaker. men det jobbiga är att jag vill ha ALLA stilar i min lägenhet. jag måste liksom bestämma mig för EN "stil" OM jag ska flytta så att säga. nu sitter jag här hemma och funderar på att träna lite på vår balansboll och göra lite övningar med massa appar som typ alla har. ni vet dom där BUT WORKOUT osv. den där magappen klarar jag INTE av. FY IN I FAN VAD JOBBIG den är. den där kvinnan är det skitlätt för. men för mig så hamnar jag direkt i helvetet. benövningar är mer min grej. lol
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback