Svar på lite frågor i bloggen

2012-02-21 | 17:46:33
Snygg kavaj, vart har du köpt den? :D (denna kavaj)

svar: det är ju min kompis michelle som jag har fotat på bilden, och hon har köpt kavajen på HM i karlstad.

Vilka härliga bilder! Har ett likadant objektiv som dig, tycker du om det, jag ÄLSKAR det! :D

svar: JAG ÄLSKAAR DET! canon EF 50mm f/1,8 är verkligen det bästa, för så billigt pris så att säga

vilken storlek laddar du upp dina bilder i? :)

svar: när jag redigerar mina bilder i photoshop cs5 extended så gör jag bilderna i 760 pixlar. sen när jag ska ladda upp dom på bloggen så lägger jag då upp dom i 700-800 pixlar. här är en video på tips på hur man bäst sparar bilder för webben. KLICKA HÄR

hej!
fin blogg, jag bara undar.
Hur har du lagt in bilden i sidan, för det fixar man ju i kodmallen men jag kan inte få in en bild.
Du skulle inte kunna skriva ett inlägg om hur man gör, eller bara skriva en kommentar på min blogg om hur man gör annars.
Tacksam för svar! :)

svar: ska försöka fixa detta så du får en video ikväll på hur man gör.

var ha du hittat detta???! (detta inlägg)

svar: det är h&m fashion against aids kollektion 2012 som kommer ut den 26 april, så det går ej att köpa än.
här är kollektionen iallafall, KLICKA HÄR

Diggar skorna! Varifrån och hur mycket..? (detta inlägg)

svar: detta är min kompis skor, michelle, hon köpte dom på dinsko för 400 kr, det är fejk Dr. Martins

Hej! Först vill jag bara säga att din blogg är sjukt bra, dina bilder är verkligen superfina! Sen undrar jag om det är en lista du har gjort med fototeman, för den här veckan skulle du ju köra på skor men är det en lista du har med olika teman varje vecka eller? Jag skulle också vilja ha den isf :)

Svar: åhh tack så mycket! japp jag har en lista, jag och min kompis har gjort den själva. men jag har ju lagt ut den på bloggen så du får gärna göra det om du vill:) här är listan

V7 - skor
V8 - läppar
V9 - kortlek
V10 - hat
V11 - mitt rum
V12 - forever alone
V13 - hippie
V14 - olycklig kärlek
V15 - lycklig kärlek
V16 - något fint
V17 - något enkelt


För det första "jättefin blogg" :D
det andra "hur filmar du i datorn?? :)

svar: tack så mycket, vad glad jag blir!! och hur jag filmar i datorn, well, jag använder mig att ett program som heter microsoft expression encoder 4 screen capture. om du googlar detta så är det nog bara att ladda ner det. och om det blir något krångel så kommentera bara. för jag kollar varenda kommentar. här är även ett inlägg på hur man sedan sparar en video man gjort på detta program. klicka här
Super fin blogg :)

Vet du hur en del bloggar har en bild på sig själv som icon istället för ens bloggdesign på bloglovin? :)

svar: tyvärr så vet jag inte detta, men jag kände att jag svarade på det så du som frågade detta inte gick och väntade på att jag skulle lägga ut det. MEN OM jag hittar det så lägger jag genast ut det på bloggen, såklart!

gillar enkelheten i din blogg. snygga foton också!
tänkte bara fråga; hur gammal är du? :)

svar: såå kul, och tack!! jo jag fyller 16 år i år. så jag är alltså född år 96.


och här är en kommentar som jag fick som jag blev väldigt glad av, även alla er kommentarer kära niiiiii!


Hej! Måste bara säga att jag verkligen fastnat för din blogg nu det senaste. Jättefin! Jag följer dig via bloglovin nu hehe, jättebra video du gjorde också föresten! Ville bara visa att jag uppskattar det du gör! Blir så mycket roligare om man får höra det ibland ;) Kramis



svar: hej och håååå, blir verkligen extremt glad att få sånna här kommentarer, för då vill jag liksom bara fortsätta och göra ännu mer tips och videos osv. så ska fortsätta med det om ni tycker det är kul!:) kram

tror du menade denna video va? ifall någon vill se KLICKA HÄR


foto teman att lägga ut på bloggen 1 gång i veckan, på söndagar.
V7 - skor
V8 - läppar
V9 - kortlek
V10 - hat
V11 - mitt rum
V12 - forever alone
V13 - hippie
V14 - olycklig kärlek
V15 - lycklig kärlek
V16 - något fint
V17 - något enkelt

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej jag älskar din blogg men jag undrar vad har du för dator eller asså vilket pogram använder du när du redigerar bilder??

2012-02-21 @ 19:27:16
Postat av: lovisa

Jätte fin bild!! :)

2012-02-21 @ 20:51:50
URL: http://www.westansfotoblogg.bloggplatsen.se
Postat av: ♦ linaaj.

duu, vad heter teckensnittet som du har i din header? :D

2012-06-08 @ 13:59:52
URL: http://ropeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback