Video games

2012-02-10 | 19:52:33
känner verkligen att jag alltid lyckas ta kort på mig själv på samma ställe i mitt rum.. men där blir inte bakgrunden så rörig. och jag hade föresten lite brottom imorse så då får det bli lite sådana där bilder med skugga i hela ansiktet osv. och jajaja, jag ska färga utväxten på måndag, ni kan andas ut nu gott folk.
annars så har veckan gått super snabbt! det är tydligen redan fredag, och vad gör jag? jo nyss käkat tacos och hänger för tillfället på mitt rum. skulle kanske dra till tjejerna sen. om jag orkar så att säga.
och en sak till, jäklar vilken kärring jag såg ut som på bilden, ha-ha
Kommentarer
Postat av: martina !

GAAAH ! VACKER SANNA !!!

2012-02-10 @ 21:22:30
URL: http://photobym.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback