Without you-Lana Del Rey

2012-02-22 | 21:19:58
canon EOS 550D + canon EF 50mm f/1,8

hängde med michelle efter skolan då hon skulle få en "privatkurs" på make up store, riktigt bra tips man fick där faktiskt, och michelle blev så fin så. hähä. jag köpte även en primer jag kan använda innan jag sätter på concealern, då jag är väldigt torr, vilket leder till att det blir svårt att sminka. men primern ska tydligen underlätta. fick även en nattcreme "test" med mig hem så jag kunde få testa och se om jag tycker om den.
kommer komma fler bilder på michelle inom kort, dom kort jag tog idag alltså. men nu har jag fullt upp med läxor & prov, så jag har tyvärr inte tid för att redigera just ikväll. men det kommer, även i färg.
Kommentarer
Postat av: michilll

halsrynkornA?! uuuuh

2012-02-22 @ 22:46:37
URL: http://www.michilll.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback