Hanna är här

2012-07-25 | 13:00:00
Heeejsan! Nu är det ju så att Sanna är i Frankrike, och man kan ju inte förbreda tidsinställda inlägg varjeee dag liksom ? :)
 
Men som tur är hoppas jag in här då i, ja vi får se hur länge jag bloggar här. Kan ju börja med att skriva lite om hon som sitter och skriver denna meningslösa text just nu!
 
 
 
Mitt namn är ju då som sagt Hanna Malmqvist. Även jag på bilderna ↑ Jag bor i Karlstad, och ska börja i 8:an, är alltså 14 år. Jag älskar att fotografera, precis som Sanna! Älskar också subwaykakor, att läsa böcker, one tree hill, musik, såpbubblor, photshop, att skratta, solnedgångar & åska. Förutom typ fotograferar och det andra, så spelar jag fotboll, tränar slalom, spelar piano och umgås med härliga vänner på min fritid. Just idag är jag faktiskt på träningsläger (fotboll) till och med imorgon, så detta är tidsinställt :)
 
Ska försöka uppdatera varje dag, så vi hörs väl imorgon! Så länge kan ni ju titta in på min blogg HÄR.
Kommentarer
Postat av: Josse

Du glömde länka din blogg..

2012-07-29 @ 09:45:18
URL: http://jossesfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback