PIP 2012

2012-07-09 | 13:59:02
iallafall, nu har ni fått asmånga mobilbilder från PIP. ursäkta, men ville verkligen inte ta med mig kameran in där och låta den bli förstörd. kändes inte som en bra idè riktigt. men har verkligen haft så stört kul dessa 4 dagar. kent var absolut bästa jag sett! när jag stod där bland alla människor med michelle och frida brevid mig mådde jag så jäkla bra. fick den där känslan när man känner att allt i livet är så jäkla bra just för stunden! åh, skulle göra allt för att stå där och skriksjunga med till bla "tänd på" igen. ASSÅ HYGUHIJOKOIUYFTUYGHIJ var så bra. kapten röd var jäkligt bra med, även tinie tempah och svenska björnstammen och och och, asså alla var fettbra, okej inte alla, men haha. tfyguhijokpgyufgh . är så jäkla glad just när jag tänker på dessa 4 dagar. har ju fan fått gavins autograf, har kramat honom, har snackat svenska med honom så han inte fattar vad jag säger, STOD ÄVEN LÄNGST FRAM OCH BARA FACKING NJÖT. haha fan vilka minnen jag kommer ha från PIP. PUSS SKA BADA NU. och bilden här nere är från kent. dom var stört bra. gud vad jag kommer tjata om keeent. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback