PIP 2012

2012-07-09 | 12:31:09
asså, jag såg verkligen ut som ett spöke, jag gick inte länge i den där, lämnade den på någon toalett och njöt av regneeeeeet istttt.närmare blick på min arm.. eller?schemat för fredageeentyp vad var klockan här? tidigt som fan på morgonen, trötta och äckliga. ville bara hem till sin säng. guud.tja , jag har ett harry p ärr i pannan och har tagit hans brillor till en helt ny nivå.öj emmaaaa, har du kul??henke har iafjävla bajshaha. så vidrigt.är det camp skär upp i röva ellerbara står där och är snyggaduger inte bajjamajjornaaaa eller?, näalltid undrat hur man tagit dessa bilder.. alltid trott det var en stor helikopter. så fel jag hade. ser ni mig ? ähahaahdaufjiashfidfestivalmeny på MCdonalds , jises. mätt som en höna.
bara sover sådär
idas bild, fett fräsch ändå.mitt lakan hade fan färg överallt, vad är det med festivaler och måla på benen?pussshaha, dörjag och frida hade fan inget val. BLÄ ÄCHISHDIOFJSJAJFOPA ät soporahhh emmatältet hade stod bra och rakthär är jag, nyss gjort hål i örat och färgat det lite.tja välter stolen eller
 
 
sitter instängda i tältet när någon välter det, vafan. men gud hon tar ju kortHAHAHAA, vackeeert
va faaan händekramer och alla tjejerrrr köööööör dååfattar ni vad gott det var ellersvenska björnstammmmmen       timbuktuuukrunegård<333333ah men standard osv frukostbara sitter i regnet och väntar på bussen, tar såklart fel buss och får gå i spöregn. var även en halvmeter ifrån att få en tsunami över mig när en bil åkte i en vattenpöl precis där jag gick. NI SKULLE SETT. jalla dar i veckanamanda, dina skor är jättefula just nu...KENT VAR FAN DET BÄSTA VI SETT. aldrig mått så bra som jag gjorde just då. allt var så bra. asså dom var så bra. kent<3 kapten röd var även fett braGAVINS AUTOGRAF FÖR FAN. dog lite. nej, mycket. efter att ha träffat gavin degraw
tror det är idas bild? fast hon är på bilden ser jag nuuuu... fast,, jajjajaja. någons bild är det iallafall. just här var det iaf ganska fräscht, och stank inte så mycket. ääh
 
 
KOMMER FLER BILDER. och bilderna är inte i någon rätt ordning direkt, blandat som fan. 
Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha fuck you funis för den bilden... /Pettan

2012-07-11 @ 02:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback