på jakt efter fluga & skor

2012-06-04 | 22:23:46
image description
var på stan idag med alexander och tobbe efter jakt av balfluga och balskor. vi hittade balflugor men mina skor kan gå och skjuta sig i röven. åhhh orkar inte. och nu kommer jag inte kunna sova inatt.. för jag råkade somna runt 7 tiden och vaknade nu igen runt 10. härligt. kommer vara död imorgon.
bilderna är från mobilen idag. bild 1- linn gjorde en fin skylt hää. bild 2- subway med alex&tobbe. bild 3- thilde plåsterhänder..? bild 4- skulle skriva bajs. blev basj. fulaste jag sett. nej nuuuuu tänker jag , haha nej ingen aning. nu nös jag.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan sötnos!

Du missar inte Dagens blogg hos mig va :)?

http://saandriiiee.blogg.se/2012/june/dagens-blogg-1.html#comment



PUSSEN !

2012-06-05 @ 14:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback