Ida 14 år

2012-03-07 | 22:52:19
idag fyllde min kära syster 14 år, fjortisåldern eller vad man säger, fast nä vad töntigt det låter fyfan.
iallafall så fyllde hon år idag, så vi drog ut och käka hela familjen för att hitta på något. Vi firar nämligen henne på lördag istället, så då har jag fått som uppgift att baka tydligen.. skitkul att jag inte får äta nått utav det. lol. bilderna från resturangen blev ju lite sådär då, var ju ganska mörkt där inne så blev lite små suddigt, men äh! nu får ni en bild från idas födelsedag iallafall, bättre än ingenting. tyvärr som ni ser så är inte ida med på någon bild, synd nog så har jag haft endel idéer att fota, men hon är ju ALLTID antingen för "lat" "upptagen" eller någon annan ursäkt för att ställa upp på att bli fotad, typsikt dig idaaaaaaaaaa, skärp dig barn!
men vill iallafall säga grattis till dig favorittjejen, kommer bli jobbigt att flytta ifrån dig (ifall jag nu ska det då). puss på dig, hoppas du haft en bra kväll!
Kommentarer
Postat av: idis

tack syster. älskar dig puss

2012-03-07 @ 23:12:47
URL: http://idafuneland.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback