Monki look

2012-03-10 | 22:51:10
jag har verkligen blivit helt såld på monkis kläder, fan vad snygg stil, åh dör. ge mig allt i butiken så är jag glad.
okej saken är såhär, jag gillar kläder och kan tycka kläder kan vara skitkul och snyggt när man ser det på någon eller i affärer, MEN sen när man sätter det på sin egen kropp blir ju kläderna skitfula. tack för den liksom, nej men det är skitråkigt att inte kunna bära upp allt eller känna sig bekväm i vissa kläder. för dom gångerna jag känner mig bekväm i kläder är när man inte visar så mycket hud, typ mjukisbyxor och en pösig tröja över som inte sitter slicktajt runt magen som visar exakt hur magen ser ut för tillfället. nej nu blev jag sur på äckliga röv kläder. fast, äh ge mig monkis kläder så blir jag glad. nu drar jag till emmy där några bumbibjörnar befinner sig.
(btw så vill jag ha alla överdelar på collaget jag gjorde på 1 min där uppe, tänker fan köpa ändå, iallafall äppeltröjan)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback