På konstigt humör ikväll

2012-03-09 | 19:36:57
nu tänkte jag berätta vilket jäkla konstigt humör jag varit på ikväll.
det började med att jag var hungrig som en gnu. Varken mamma eller pappa orkade laga mat, då blev jag arg, ALLTSÅ VERKLIGEN ÄCKLIGT JÄKLA SUR BLEV JAG. bra då vet ni det. anledningen varför jag blev så sur är för att jag äter ju typ runt samma tider varje dag oftast, och nu när jag åt en timme senare än vanligt blev jag så jäkla arg på HELA VÄRLDEN när inget gick som jag ville det skulle gå, jag menar, det är ju inte så att jag lagat mat till mig själv förut, BIG DEAL liksom? nej.
okej nu tänker ni säkert, ehhhhhhhhh du åt en timme senare än vanligt? e eh eh va?
okej men saken är att man blir så jäkla lätt irriterad på saker när man är hungrig, iallafall jag märkte jag nu ikväll!
och det konstiga var att efter jag ätit så var jag fortfarande SKITSUR. jag ville ha mer mat, och det första jag såg var ett äpple som låg i köket, så jag tog den, sköljde den osv. och sen när jag tog 1 ända bett på äpplet så fick jag tillbaka det "normala" humöret. det var så himla konstigt. SÅ OM jag är hungrig och sur, ge mig ett äpple för fan.
kände mig verkligen som han i videon här nedanför.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback