Trevlig lördag

2012-03-04 | 01:10:43
jaja lite smådåliga bilder, men så får det va. hade iallafall en jättemysig kväll med michelle, rikard och elin! vi lagade mat, sedan så åt vi maten.. (nähä?) nej men usch vad go maten blev iallafall! oxfilé och hasselbackspotatis med skitgod sallad till + sås, får vi ju icke glömma. när jag skulle hem tog jag en lyxtaxi för 8 pers, men bara jag och taxisnubben i bilen, inga fel där inte. tack så hemskt mycket för det rikard! nu så tänker jag fortsätta skrolla på we<3it och dega och verkligen NJUTA av denna lördagkväll, eftersom skolan är snart här igen, och jag ligger redan efter med idrottsläxan + hemkunskapen. faq blä.
Kommentarer
Postat av: Ajlin

Tack för igåååår! Jag snodde alla bilder. <3

2012-03-04 @ 17:31:55
URL: http://ajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback