BLEV UTMANAD AV FRIDA

2012-05-21 | 02:02:40
-I resten av ditt liv bara få äta jordnötssmör eller nutella?
eftersom jag är en chokladälskare, NUTELLA.
-Att alltid gå klädd i cheerleadingkläder eller att aldrig mer få tillgång till internet?
öhm hahha, såklart jag tänker gå klädd i cheerleadingkläder, för internet kommer jag inte klara mig utan. så jag antar jag får frysa sönder på vintern.. får hålla mig inomhus.
-Att slicka på alla tuggummin på gatan eller att slicka på lyktstolpar och fastna med tungan?
för det första. FYFAN vad äckligt med tugguamfhhnhnua , kan inte ens skriva ordentligt, så vidrigt. jag slickar på lyckstolpar var det jag ville säga!
-Hur skulle dit liv se ut om det var tvärtemot hur det är idag?
jag skulle vara intresserad av sport.
jag skulle äta spenat varje dag.
jag skulle tugga fruktuggumin hela tiden.
jag skulle kunna göra y-balans med michelle(internt skämt).
jag skulle säga extremt roliga skämt varje gång...
jag skulle vara en kille.
jag skulle bo i vattnet.
jag skulle hittat en jäkla Mcwrap.
jag skulle hata att fota.
jag skulle hata att kolla på filmer.
jag skulle ha hemska syskon som jag hatar.
jag skulle inte ha michelle som är den allra bästa jag vet.
felix som räknar potatisar skulle få plats med 50 stycken i felix kartong med potatismos????
-Vad har du för hemliga skills?
jag kan gnissla tänder i sömnen men inte när jag är vaken.
jag kan transportera mig från min säng till kylen på en sekund och sedan tillbaka lika snabbt.
jag kan räkna till fem på finska (googlade det nyss så jag hade ett till hemligt skills, är ju inte så bra på saker..).
-Om du var tvungen att flytta, vart skulle det vara?
tydligen sunne, häähä. nej men om jag fick bestämma, då skulle jag vilja flytta någonstans där det aldrig är vinter och kallt, utan där det bara är sommar eller vår, varmt liksom. för att i "mörkare tider" som vintern blir alla så deprimerade, man är blek och man får dålig hy, håret blir fucked up, man äter hela tiden för det finns inget bättre att göra på vintern än att kolla film och vara ful. därför vill jag ha det varmt, lol.
-Vilken tv-serie skulle du vilja leva i?
the walking dead, vill ju också döda zoombies va faaan???
jag vill också utmana: lalahanna
här är en bild jag tog på hennie för ett tag sedan, om ni ville veta ;P;PpP;PP;P,;PP;.p:PP:p,;P;PP;:P:P;P:P:P
Kommentarer
Postat av: michilll

RARING DÅ , en liten puss flyger genom luften till dig!

2012-05-21 @ 20:02:24
URL: http://www.michilll.devote.se
Postat av: Hanna

HAHAH läste allt woho sedan bara lalahanna hahahah ♥

2012-05-21 @ 20:40:16
URL: http://lalahannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback