McWrap War

2012-05-09 | 21:06:45
image description
dagens toooo doooo - FIND THE FUCKING McWrap!!!!!!!!!!!!!!!!!!
närmare info för er som inte vet vad jag pratar om:
Mcdonalds har ett erbjudnande om man har deras app (mcdonalds heter appen tror jag, hhähä)
och deras erbjudande var att få en gratis wrap. OM man gjorde en sak.. såklart........!

det man skulle göra var:
I appen så såg man som en gps i mobilen vart man var och vart närmaste mcdonalds var osv (kolla bilden) sedan så fanns det även symboler där det stod McWrap på (kolla bilden).
och man var tvungen att gå dit symbolen var!!!! och när man var vid symbolen så skulle man trycka på den i mobilen, och sedan fick man inte släppa! utan man skulle då ta sig tillbaka till Mcdonals utan att "tappa" wrapen. hahha. jag lyckades inte få någon.. för det fanns ingen i min närhet. för dom ni ser på bilderna var typ på wåxnäs och jag var ju i stan så man orkade ju inte direkt gå dit (även fast vi ville haha).

eller jag fick faktiskt tag på en wrap!!! men så hade jag ingen täckning (kolla bild) så jag tappade wrapen, och då tog tobias den .. FU DIG . (okej jag tog den från honom först) men iallafall..
det var krig i stan idag var det jag ville ha sagt. och för er som inte vet hur en McWrap ser ut, klicka här
föresten, visst är klaris het när hon äter en McWrap (kolla bilden) hähhähhhähähhäähähhääh.
Kommentarer
Postat av: klara

fyfan så lycklig jag ser ut, ba drömmer mig bort

2012-05-09 @ 23:10:14
URL: http://andreaochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback