Släktkalas 27 maj

2012-05-30 | 20:09:32
här är iallafall lite bilder från mitt släktkalas i söndags! hade jättetrevligt och det var kul att få träffa släkten! men ursäkta alla dåliga bilder jag tog, och ursäkta dålig redigering. men när jag satt igår och redigerade var jag egentligen inte på humör för det, ville bara sova. men ändå envisades jag att redigera dom och jag gick och la mig halv 3 igår natt. var ju inte det smartaste då jag hade orientering dagen efter, alltså idag. skulle vara på kilene halv 9 och gick upp klockan 8. satte på mig ett par springtights och en tröja, tog en macka i handen och satte mig i michelles bil. ajaaa, skönt det är över nu iallafall. kom hem och sov i typ 6 timmar.. eller 7 typ. ähh trött tjej.
Kommentarer
Postat av: Andrea

sv: åh tack för tipset bebi!!! ska göra så nästa gång för pallar ej pixliga bilder

2012-05-31 @ 09:16:10
URL: http://andreaochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback