Någon som är duktig på design?

2013-08-29 | 21:46:19
okej jag får be om ursäkt att bloggen är lite kaos. länkar som leder till fel saker osv. och när man trycker på kommentera knappen så står det att den inte kan hitta sidan(vet någon varför det är så?) haha. har alltså många problem att lösa... alltid lika krångligt att fixa en ny design. haha. hinner dock inte fixa allt ikväll. ska diska, packa och duscha och sen sova. men ska försöka ordna upp det så fort jag kan. men om någon skulle vilja hjälpa mig lite med smågrejer så blir jag evigt tacksam och jag kommer bjuda på fika och jag tar gärna bilder på dig (heeelt gratis. haha) inga skämt här inte. och eftersom det inte går att kommentera får ni skriva på facebook eller smsa mig 0737105121.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback