TAMRON

2013-09-27 | 18:36:00
åhhh, beställde ett objektiv häromdagen och hämtade ut det idag.
Hade äntligen sparat ihop pengar för att köpa detta objektiv.
Ett zoomobjektiv med ganska låg bländare som jag kommer kunna använda till mycket.
har verkligen saknat ett zoomobjektiv. har ju vanliga kitobjektivet, men gillar inte det objektivet vidare mycket.
Sen har jag mitt 50 mm, men i vissa situationer blir det svårt då man inte kan zooma ut.
så gött att jag äntligen köpt ett nytt objektiv. blev dock tvek när det stod macro?
för det är väll inte ett macro objektiv? haha aja blev förvirrad.
men det passar till kameran iaf. någon som vet om detta objektiv passar till en fullformatare?
 
Kommentarer
Postat av: Matilda

har ett liknande fast från 70-300 mm zoom, och det är superbra :D

2013-09-29 @ 20:48:22
URL: http://1donedirectionnovell.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback